هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

کلمات کلیدی

چاق شدن پایین تنه

چاق شدن پایین تنه ,چاق شدن پایین تنه با طب سنتی,چاق شدن پایین تنه نی نی سایت,چاق شدن پایین تنه با ورزش,چاق شدن پایین تنه,چاق شدن پایین تنه در طب سنتی

چاق شدن پایین تنه , چاق شدن پایین تنه با طب سنتی , چاق شدن پایین تنه نی نی سایت , چاق شدن پایین تنه با ورزش

توضیحاتی در مورد چاق شدن پایین تنه

زمانی که بدن به خصوص بدن خانم‌ها چاق می‌شود میزان چربی‌های آن نیز افزایش یافته و بیشتر در نواحی شکم و پایین تنه تجمع می‌کند. خیلی از خانم‌ها از این مسئله ناراضی هستند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا ران‌هایشان را کوچکتر کنند. در عوض برای برخی از خانم‌ها داشتن پایین تنه ای کمی بزرگتر و عضلانی تر مانند یک آرزوی دست نیافتنی است. البته ما هم با شما موافقیم که تجمع چربی در این نواحی اصلا جلوه زیبایی ندارد. ما به دنبال حجیم کردن این نواحی با عضله هستیم نه افزایش چربی. واقعیت این است که برای رسیدن به این آرزو لازم است کمی تکانی به خودتان بدهید و ورزش کنید. در کنار آن به برنامه غذایی تان اهمیت ویژه ای بدهید. خوشبختانه کم نیست تعداد مواد غذایی که به عضله سازی و حجیم شدن پایین تنه کمک زیادی می‌کند. کافیست کمی ورزش کنید و این مواد غذایی را به برنامه‌ی غذایی تان بیفزایید.در این مطلب از سایت جسارت در مورد چاق شدن پایین تنه صحبت میکنیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

چاق شدن پایین تنه با ورزش

یکی از راه های چاقی پایین تنه انجام ورزش های هوازی می باشد .این دسته از ورزش ها ارتباط مستقیمی با افزایش ضربان قلب ، چربی سوزی و عضله سازی در شما دارد.بهترین ورزش ها در این زمینه پیاده روی ،استفاده از تردمیل ، دوی ثابت و دوچرخه سواری می باشد.کافیست از ورزش های زیر استفاده کنید تا با چربی سوزی پایین تنه باسنتان را حجیم و گرد کرده و پایین تنه تان را خوش فرم و حجیم نمایید .انجام تمرینات اسکات یکی از موثرترین راه های چاقی پایین تنه می باشد .شما می توانید برای افزایش میزان اثر گذاری این تمرینات از هالتر و دمبل در هنگام انجام تمرینات اسکات استفاده کنید .کافیست بایستید و پاها را به عرض شانه باز کنید اکنون هالتر را در پشت سرتان با دو دست بگیرید و سپس به سمت پایین بروید و در حالت چمباتمه زدن قرار گیرید کمی مکث کنید و سپس به حالت قبل باز گردید و بایستید .شما می توانید همین حرکت را با به دست گرفتن دمبل در هر دو دست خود انجام دهید .

چاق شدن پایین تنه با ماهی

عضلات ما برای حجیم و قوی شدن نیاز به پروتئین دارند. ماهی‌ها جزو مواد غذایی مفید و سرشار از این ماده‌ی مغذی هستند که شما را به روز به روز به هدفتان نزدیکتر می‌کنند. در بین این ماهی‌ها، ماهی خال مخالی سرشار از اسیدهای چرب امگا3 و در عین حال حاوی میزان قابل توجهی پروتئین است. این ترکیبات مفید موجود در ماهی باعث می‌شود پروتئین بدن را در سطح بالایی نگه دارد و به این ترتیب باعث حجیم تر شدن عضلات شود. توجه داشته باشید که ماهی های دیگر مانند ساردین و قزل آلا نیز سرشار از امگا3 ها است.

چاق شدن پایین تنه و حرکات دد لیفت

حرکات دد لیفت یکی از موثرترین روش ها برای چاقی ران ،باسن و پاها به شمار می آید .جهت انجام حرکات دد لیفت به شیوه زیر عمل کنید .صاف بایستید و پاهایتان را به عرض شانه هایتان باز کنید اکنون به سمت پایین بروید و در حالت چمباتمه زدن قرار بگیرد و هالتر را به وسیله دو دست بگیرید و از زمین بلند کرده و تا مقابل شکمتان بیاورید سپس مجددا به پایین خم شوید هالتر را به زمین نزدیک کنید و مجددا بالا بیاورید .این حرکت را 8 بار تکرار کنید .

چاق شدن پایین تنه و فلفل دلمه‌ای قرمز

فلفل دلمه‌ای قرمز سرشار از ویتامین C می‌باشد که سرعت کلاژن‌سازی را بالا می‌برد و باعث تقویت عمقی بافت‌های عضلانی می‌شود. حتما این سبزی پرخاصیت را به سالادهایتان اضافه کرده و با کمی روغن زیتون میل کنید. توجه داشته باشید که می‌توانید فلفل دلمه‌ای را پوست کنده و بعد میل کنید چون پوست آن خوش هضم نیست.

چاق شدن پایین تنه با کالری بیشتر

میزان کالری مصرفی خود را بیشتر کنید. برای اینکه باسن شما چاق شود نیاز دارید کمی بیشتر بخورید. شما می توانید با اضافه کردن ۲۵۰ الی ۵۰۰ به صورت روزانه باسنتان را به راحتی بزرگ کنید .به عنوان مثال اگر شما در طی روز به اندازه ۱۸۰۰ کالری مصرف می کنید من بعد کالری روزانه خود را به ۲۰۵۰ الی ۲۳۰۰ کالری افزایش دهید.

  • ناصر رذایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی