هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

کلمات کلیدی

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد کلکسیون ماشین های پل واکر فقید + بیوگرافی پل واکر + جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.در اینبخش کلکسیون ماشین های پل واکر فقید هنرپیشه مشهور و محبوب هالیوود را جمع آوری کرده ایم. پل واکر دریک صانحه رانندگی جان خودرا از دست داد و دنیای بازیگری با شنیدن این خبر تا مدت زیادی مات و مبهوت بود، همه ی مـا بازی او در سری فیلمهای سریع و خشن را دوست داریم، در ادامه کلکسیون ماشین های وی را مرور میکنیم تا بدانیم او چقدر در زندگی واقعی اش بـه سریع و خشن نزدیک بوده اسـت.اکثر مخاطبین وی را با سری فیلم‌های سریع و خشن می‌شناسند و انصافاً هم باید گفت با توجه بـه علاقه زیاد پل واکر بـه سرعت، این نقش واقعاً برازنده او بود. همان‌گونه کـه حتما بـه‌خوبی میدانید بخت با پل واکر یار نبود و این هنرپیشه جوان و خوش‌آتیه در ۴۰ سالگی پس از بازی در چندین قسمت از فیلم‌های سریع و خشن دریک حادثه رانندگی جانش را از دست داد و هواداران را غصه‌‌دارد کرد.

خودرو نیسان ۳۷۰Z

هنرپیشه‌های زیادی را سراغ داریم کـه پس از رانندگی با یک خودرو در فیلم بـه آن علاقه پیدا می کنند و همان خودرو را در زندگی شخصی نیز بـه خدمت میگیرند. پل واکر نیز در سری‌ فیلم‌های سریع و خشن سوار بر نیسان ۳۷۰Z شد و رانندگی این خودرو بـه دلش نشست و این خودرو رابه گاراژ شخصی‌اش اضافه کرد.

کلکسیون ماشین های پل واکر فقید + بیوگرافی پل واکر

برای آن دسته از کاربرانی کـه بـه خودرو هـای سریع نیسان علاقه‌ دارند باید بگوییم نیسان ۳۷۰Z برای نخستین بار درسال ۲۰۰۹ بـه‌عنوان جایگزینی برای نیسان ۳۵۰Z معرفی شد و یک بسیار نیرومند از نوع V6 را دراین خودرو شاهد هستیم. نیسان ۳۷۰Z خودرو بسیار چابک و سریعی اسـت و مدل ۲۰۱۹ این خودرو چیزی حدود ۳۰ هزار دلار قیمت دارد.

خودرو B5 آئودی S4

زمانی کـه نخستین نسل از خودرو هـای B5 آئودی معرفی شدند، مدل S4 این خودرو بـه‌عنوان سریع‌ترین سدان دنیا شناخته می‌شد. این اتفاق اگر چـه مربوط بـه ۲۰ سال پیش اسـت اما پیشرانه ۲.۷ لیتری از نوع V6 با شش دنده کـه نیروی موتور رابه چهار چرخ این خودرو منتقل می کند ثابت کرده اسـت:

کلکسیون ماشین های پل واکر فقید + بیوگرافی پل واکر

B5 آئودی S4 همان‌ گونه یکی از چالاک‌ترین سدان‌های دنیاست. طراحی بیرونی این خودرو ممکن اسـت ساده و معمولی بـه‌نظر برسد اما آئودی این نقص را در داخل کابین آن برطرف کرده و با محیطی آسان طرف هستیم کـه سواری خوبی را برای سرنشینان بـه ارمغان می‌آورد. B5 آئودی S4 در بازارهای جهانی با قیمتی بین ۱۴ تا ۱۶ هزار دلار معامله می شود.

خودرو نیسان سیلویا «۲۴۰SX»

اگر فیلم سریع و خشن: توکیو دریفت را دیده باشید حتما چشم شـما بـه جمال نیسان سیلویا روشن شده اسـت. پل واکر دراین فیلم حضور نداشت اما چندین دستگاه نیسان سیلویا رابه گاراژ خود اضافه کرده بود. نیسان سیلویا کـه در فیلم ازآن با نام مونالیزا نیز یاد میشود خودروی بسیار خوبی بود کـه راهی بازارهای جهانی نشد و بیشتر در کشور هـای آسیایی فروش رفت.

کلکسیون ماشین های پل واکر فقید + بیوگرافی پل واکر

البته نیسان ۲۴۰SX را می توان نسخه جهانی این خودرو نامید با این فرق کـه سیستم انتقال نیرو دراین دو خودرو باهم تفاوت دارد. همان‌گونه کـه اشاره شد پل واکر فرصتی برای استفاده از نیسان سیلویا در فیلم‌های سریع و خشن پیدا نکرد اما این خودرو بـه اندازه‌ای برای او جذاب بود کـه برای استفاده در زندگی شخصی چندین دستگاه ازآن را سفارش داد.

خودرو فورد موستانگ فاکس‌‌ بادی

عشق پل واکر بـه خودرو هـای نیرومند و کلاسیک پایانی نداشت و یکی از طرفداران دوآتشه فورد موستانگ فاکس‌بادی بود. گفته میشود تعداد خودرو هـای موستانگ فاکس‌بادی موجود در گاراژ پل واکر بـه اندازه‌ای بود کـه حتی خودش هم حساب آن‌ها از دستش در رفته بود.

کلکسیون ماشین های پل واکر فقید + بیوگرافی پل واکر

مدل‌های شخصی‌سازی شده، کوپه و معمولی فورد موستانگ فاکس‌بادی در کلکسیون پل واکر حضور دارند و یک دستگاه از این خودرو با موتور نیرومند V8 در بازار‌های جهانی با قیمتی حدود ۱۰ هزار دلار خرید و فروش می شود.

خودرو جیپ رانگلر

جیپ رانگلر در طول سال‌های کـه از ساخت آن می‌گذرد بـه لحاظ ظاهری دستخوش تغییرات زیادی شده اسـت اما بازهم جدید ترین مدل جیپ رانگلر را در نخستین نگاه خواهید شناخت و با خودروی بسیار شیک و قدرتمندی طرف هستیم کـه برازنده پل واکر بود. نیروی پیشرانه این خودرو بـه چهار چرخ آن منتقل میشود ودر کنار رانندگی در جاده‌های شهری، انتخاب خوبی برای مسیرهای آف‌رود و خاکی اسـت.

کلکسیون ماشین های پل واکر فقید + بیوگرافی پل واکر

این موارد باعث شد تا پل واکر یکی از جیپ‌های رانگلر رابه کلکسیون خودش اضافه کند. جالب اسـت بدانید این خودرو بـه لحاظ قیمت همیشه ارزش بالای خودرا حفظ کرده و حتی مدل‌های دهه‌های ۸۰ و ۹۰ جیپ رانگلر هنوز هم با قیمت‌هایی بالا در بازارهای جهانی معامله میشوند.

خودرو فورد برانکو

این خودروی شاسی‌بلند با هدف رفع نیاز رانندگان بـه یک خودروی تمام‌عیار در جاده‌های خاکی و شهری راهی بازار شد و مدل‌های مختلف آن یکی از دیگری بهینه‌تر شده‌اند تا فورد برانکو انتخاب خوبی برای کلکسیون خودرو هـای پل واکر باشد. فورد برانکو مدتی اسـت کـه دیگر تولید نمی شود.

کلکسیون ماشین های پل واکر فقید + بیوگرافی پل واکر

  • ناصر رذایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی