هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

کلمات کلیدی

توضیحات در مورد سرفه در کودکان

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۵۶ ق.ظ

توضیحات در مورد سرفه در کودکان

سرفه کودکان معمولا با سرماخوردگی رخ می دهد. اما به عنوان یک پدر و مادر، هر زمان که کودک شما سرفه می کند، احساس ناخوشایندی می کنید. در شب، خواب به چشم شما نمی آید و نه در چشم فرزند شما. سرفه مداوم نشان دهنده یک عامل تحریک کننده گلو است. در اغلب موارد، سرفه مرتبط با سرما را می توان با داروهای طبیعی کنترل کرد. در این مقاله، ما در مورد وب سایت شجاع در مورد سرفه در کودکان بحث می کنیم. امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.
انواع سرفه کودکان

بدن از سرفه برای از بین بردن مایع بیش از حد استفاده می کند که ممکن است مسمومیت تنفسی را مسدود کند. یک کودک ممکن است به علت سوزش در گلو، عفونت، سرماخوردگی، آلرژی یا آسم و سایر اختلالات سرفه کند. سرفه کودک شما به علت آن تعیین می شود.
سرفه خشک کودکان

سرفه خشک معمولا به دلیل سرماخوردگی یا آنفولانزا رخ می دهد. این نوع سرفه همچنین ممکن است به علت عفونت دستگاه تنفسی پایین مانند برونشیت، آسم یا آلرژی ایجاد شده توسط عوامل مضر مانند دود سیگار رخ دهد.
سرفه کودکان سیاه

اسهال نیز به عنوان کوفتی شناخته شده است و شبیه به سرفه خشک به علت سرماخوردگی است. با این وجود، این نوع سرفه ممکن است حتی پس از آنکه بیماری آنفلوآنزا بهبود یافت، ادامه پیدا کند و بعد از مدتی بدتر شود. این مشکل اغلب منجر به حملات سرفه های مکرر می شود و باعث می شود کودک (یا بزرگسال) به سختی نفس بکشد و هنگام تنفس نفس بکشد.
سرفه مربوط به کودک

این نوع سرفه ناشی از مخاطی بیش از حد (مخاط) یا مایع است که مانع انسداد نفس در گلو می شود. سرفه مرطوب معمولا برای حذف مایع اضافی از ریه ها کمک می کند.
بچه ها مثل سرفه می لرزند

این سرفه ناشی از عفونت ویروسی است که دستگاه تنفسی فوقانی را مسدود می کند و موجب سرفه خاصی می شود، مثل یک فوکوس.
سرماخوردگی در کودکان خردسال است

وقتی کودک شما با خس خس خشمی سرفه می کند، ممکن است هنگام بیدار شدن از گلو بیرون بیاید. این نوع سرفه زمانی اتفاق می افتد که راه های هوایی مسدود و تنگ شوند.
سرفه و ماساژ کودکان

ماساژ همیشه باعث می شود که کودک احساس خوبی داشته باشد. این باعث می شود که بدن خود را به طور کامل درمان کند. شما همیشه می توانید از ماساژ تونینا برای درمان سرفه کودکان استفاده کنید، مهم نیست که فرزند شما، خشک، مرطوب، انگلی یا مزمن باشد. - کودک را با روغن خردل و سیر گرم کنید. - ابتدا روغن و سیر را حرارت دهید تا اثر خود را افزایش دهید. - همچنین، دست ها و کف دست ها را ماساژ دهید تا راحت تر به خواب بروید.
سرفه و استراحت کودکان

بدن در حالت استراحت سریع تر بهبود می یابد. اگر فرزند شما یک سرفه مداوم داشته باشد، در طول روز او را در خانه نگه دارید. استرس کار مدرسه، رفتن به مدرسه و هر گونه آلرژی خارج از خانه می تواند سرفه را تشدید کند. همچنین، از آنجایی که سرفه ژرم پستان در محیط زیست گسترش می یابد، برای جلوگیری از گسترش عفونت به دیگر کودکان، آن را بسیار خوب نگه می دارد. شما می توانید کودک خود را بی سر و صدا، مانند نقاشی یا نقاشی، و یا اجازه دهید او بازی ویدئویی مورد علاقه خود را بازی کند. - شما همچنین می توانید یک کتاب و یا بازی پازل با یکدیگر را بخوانید. اگر کودکتان را دوست داشته باشید، ناپی گیری نیز یک ایده عالی است.

  • ناصر رذایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی